Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Customer Support Engineer


Functie

Beschrijving

Als Customer Experience Engineer is het jouw missie om jouw analytische en technische vaardigheden te gebruiken om de specifieke behoeften van de klant te identificeren en te begrijpen. Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van technische problemen bij eindgebruikers .

Het klantencontact en technische problemen oplossen vormen een belangrijk deel van jouw dagelijks werk. Als Customer Experience Engineer maak je deel uit van ons Managed IT Solutions (MITS) team.

En als je deze job leuk vindt, kan je hem net zo goed doen bij de Beste Werkplek van België sinds 2015! ;-)

Takenpakket

Na een grondige opleiding op maat ben je tot het volgende in staat:

  • Inkomende oproepen en mails beantwoorden van eindgebruikers
  • Tickets behandelen die de klant verder helpen: wachtwoorden recoveren, printerproblemen verhelpen, gebruikers aanmaken, VPN-issues verhelpen, applicatieve problemen oplossen, laptops beheren en installeren...
  • Documenteren van problemen & de uitgewerkte oplossing
  • Zowel remote als on-premise klanten helpen met hun problemen
  • Troubleshooten om bugs, netwerkproblemen, hardware storingen... te verhelpen
  • Standaard processen & procedures verbeteren
  • Verdiepen in de Microsoft- technologieën : intune, exchange, microsoft-defender,
  • Je bent tijdens de kantooruren ( telefonisch ) bereikbaar voor de eindgebruikers

Daarnaast krijg je de opportuniteit om diverse certificaten te behalen. Je krijgt hiervoor ook de nodige tijd en ruimte.

Jouw profiel

Profiel

Must-have:

  • Nederlandstalig of Franstalig met zeer goede kennis van het Engels
  • Rijbewijs B
  • Goede probleemoplossende , organisatorische en luistervaardigheden
  • Zeer goede interpersoonlijke vaardigheden en het vermogen om goed in een team te werken
  • Communicatief zijn en houden van klantencontact
  • Goesting om bij te leren en te verdiepen in technische problemen
  • 0 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie

Nice-to-have:

  • Nieuwsgierig, zelfstandig ingesteld
  • Flexibele mindset & bereid zijn om buiten de normale werkuren te werken
  • Databanken met vragen, antwoorden, kennis en technische oplossingen uit het verleden actualiseren
  • Domein: Informatica en telecommunicatie
  • De oplossingen en technische aanbevelingen bepalen en aan de klanten meedelen
  • Technisch opvolgen van de producten en hun ontwikkeling bij de klanten
  • Technische documentatie opstellen en ter beschikking van de klanten stellen
  • Technische problemen en vereisten van de klant analyseren
  • Klanten informeren over de opgemerkte technische problemen, aan te brengen wijzigingen en uit te voeren herstellingen
  • Dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
  • Complexe technische problemen overmaken aan specialisten (studies, onderzoek, onderhoud, ...)

Aanbod

Voordelen

Competitief salarispakket met extralegale voordelen:

  • Bedrijfswagen met tankkaart voor onbeperkt gebruik
  • Maaltijdcheques
  • Eco-cheques
  • Hospitalisatieverzekering Alan : innovatieve, transparante en papierloze gezondheidspartner. Mogelijkheid om ambulante- en tandverzekering (specialisten, dokters, tandartsen,...) toe te voegen tegen een lagere kostprijs dan indien ze afzonderlijk worden genomen
  • Groepsverzekering
  • GSM abonnement
  • Anciënniteitsdagen
  • Cafetariaplan waarin de mogelijkheid bestaat om de eindejaarspremie te optimaliseren naar bijkomende, gepersonaliseerde voordelen

Een leuke en stimulerende werkomgeving:

  • Transparante communicatie
  • Technische coaching
  • Moderne, welzijnsgerichte kantoren
  • Een jong, dynamisch en toekomstgericht management
  • Evenementen: zakenreizen naar het buitenland, sport- en teambuildingevenementen, gala-avonden, enz.
  • Vers fruit, gratis ontbijt één keer per maand, gaming room (darts, PlayStation, gezelschapsspelen, kickertafel,...), afterwork elke vrijdag, en ... straffe koffie ;-)

Opportuniteiten:

  • Mogelijkheid om door te groeien binnen jouw rol
  • Mogelijkheid om aandeelhouder te worden na 3-4 jaar

Solliciteren

Felix De Smet
0497 77 72 96
f.desmet@easi.net

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht